Log in

View Full Version : Well hello


Dr.Rabbit
April 16th, 2008, 03:25 PM
Hello there o.o

tagnostic
April 16th, 2008, 03:41 PM
Hello there o.o

Howdy,
and welcome,
we don't try to "best" anyone
however we have an "latt" (low asshole tolerance theshold)

we do love intelligent debate & discussion

You, will fit right in

ps, now that you've seen it
how do you like the place?

once again,
welcome to the !machine
:icon_lol:

Dr.Rabbit
April 16th, 2008, 04:00 PM
This is, rather interesting. Neat idea/concept

rzm61
April 16th, 2008, 04:57 PM
Hey Dr. Rabbit, welcome to the CoG.

Tsar Phalanxia
April 19th, 2008, 01:02 PM
welcome to the !machine
:icon_lol:
Have a cigar boy! Oooooh ooh! ^^
Hi, I'm Phalanxia, the resident Socialist.

Chritter
April 20th, 2008, 03:02 PM
Are you the same Dr. Rabbit that posted Unregistered in a quite... rude... way?

Ala...


http://www.thechurchofgoogle.org/forum/images/statusicon/post_old.gif April 8th, 2008, 10:28 AM #29 (http://www.thechurchofgoogle.org/forum/showpost.php?p=58107&postcount=29) Dr.Rabbit

Posts: n/a


http://www.thechurchofgoogle.org/forum/images/icons/icon13.gif Re: Guests please read
Actually it makes perfect since, if you aren't a moron.

Failing at life does make sense, but you are probably middle-aged idiot who doesn't know how to spell because to quit high school, and now you are living, still, with your grandma in her basement.

So, before you even attempt to insult someone, think your life over, you are on a pansy-ass site, which makes no sense in the first place, so why would it matter if one more person said something you are to stupid to comprehend?

So, think your life over, because it isn't anything compared to what that Unregistered guys life will be, he will be something, because he doesn't believe in "Church Of Google"

There is no Church of Google, it will never be anything important, or never matter or amount to anything. This is a waste of a life/web page/money/time and everything between.

Get off this site and find a life, if you don't have one, kill yourself and rid the world of your impurity.
If not, then I sorely apologize! Just seems too much of a coincidence, and I needed clarification for my own edification. :)

EDIT: Hahaha! This is what I get for not reading each and every single post before I decide to post something *lol* IE: Reading somewhere about you stopping trolling, then joining. So yeah, I suppose it is you :)

Never mind then!

Tsun
April 22nd, 2008, 07:56 AM
Can I be the generic asshole who insults all the new members?

If so, fuck you Dr. Rabbit.

Otherwise, welcome and have a great time.

rzm61
April 22nd, 2008, 01:27 PM
If so, fuck you Dr. Rabbit.


Were you kicked off the debate team too Tsun?

Tsun
April 22nd, 2008, 02:21 PM
Were you kicked off the debate team too Tsun?
No. More true to my character, I showed a great skill for the debate team and the teacher in charge asked me to join, which I promptly turned down on the biases that it would require work.

rzm61
April 22nd, 2008, 02:24 PM
Also the fact you're a little prick.
You're also an enjoyable little prick. Like the kind of prick a diabetic needs to check their blood sugar levels with that little machine that uses what appears to be something similar to litmus paper strips.

:icon_lol:

Tsun
April 22nd, 2008, 02:26 PM
Ok, I'm a prick.

The sky is blue.

Are we going somewhere with this?

Loki
April 22nd, 2008, 02:27 PM
Can I be the generic asshole who insults all the new members?

If so, fuck you Dr. Rabbit.

Otherwise, welcome and have a great time.

Nope!
That's what Wallsy is for.

Tsun
April 22nd, 2008, 02:27 PM
Nope!
That's what Wallsy is for.
Can I be the unoriginal generic asshole that insults everyone?

rzm61
April 22nd, 2008, 02:28 PM
Ok, I'm a prick.

At least you're not getting kicked in the dick.

The sky is blue.

For this is true.

Are we going somewhere with this?

Yeah, on our way to a nice area of nowhere.

tagnostic
April 22nd, 2008, 02:29 PM
Also the fact you're a little prick.
You're also an enjoyable little prick. Like the kind of prick a diabetic needs to check their blood sugar levels with that little machine that uses what appears to be something similar to litmus paper strips.

:icon_lol:

it's far better to be one
than to have one.
:icon_razz:

Tsun
April 22nd, 2008, 02:29 PM
At least you're not getting kicked in the dick.

For this is true.

Yeah, on our way to a nice area of nowhere.
Now I understand why they say you post too much. (<-Me being a prick. The sky is still blue. Ok, looks like everything is the way it should be.)

rzm61
April 22nd, 2008, 02:32 PM
it's far better to be one
than to have one.
:icon_razz:

Agree.
Especially seeing how mine is somewhat microscopic. Like you need an electron microscope for this shit. :icon_lol:

Now I understand why they say you post too much.


Cause I do.
With little to actually say too! :icon_lol:

(Not ASB! Trying to crack some smiles here.)

Loki
April 22nd, 2008, 02:37 PM
Can I be the unoriginal generic asshole that insults everyone?

Yeah, you can take that role if you fancy.

Tag has the poetic job
Kylie has the *must post more* role
Vexx is the *I am a girl!* Bastards!

And Paris never wears knickers! She's just a slapper!

I'm a god! Obviously :D

rzm61
April 22nd, 2008, 02:40 PM
Kylie has the *must post more* role

It's like a sad addiction!
Need...more....brai.....POSTS!

I feed off this shit like a zombie! :icon_lol:


I'm a god! Obviously :D

:icon_rolleyes:
Yeah.
Emperor Loki, ze god.

tagnostic
April 22nd, 2008, 02:40 PM
Yeah, you can take that role if you fancy.


And Paris never wears knickers! She's just a slapper!

I'm a god! Obviously :D

women should be
obscene
and not
herd.


I'm gonna catch hell
for that one.
:icon_razz:

Tsun
April 22nd, 2008, 02:43 PM
Fucking hell. My two favorite members are tag and Loki.

FUCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

rzm61
April 22nd, 2008, 02:50 PM
My two favorite members are tag and Loki.


I hear ya.
They are high up on my list.

You're on there somewhere too....not sure where. I know you're above Isa though, which isn't an accomplishment seeing how he's not even on the list. :icon_lol:

Tsar Phalanxia
April 22nd, 2008, 06:57 PM
Tag has the poetic job
Kylie has the *must post more* role
Vexx is the *I am a girl!* Bastards!

I'm the resident socialist/lulz bastard

Tsun
April 22nd, 2008, 07:27 PM
I'm the resident nihilist on the path of tertiary deviance.

I also like cake, and I don't believe its a lie more then anything else is.

soccerdevil
April 22nd, 2008, 07:33 PM
I'm the resident nihilist on the path of tertiary deviance.

I also like cake, and I don't believe its a lie more then anything else is.

Yeah, cake is where it's at, brothers & sisters.

Dessert in general should never be denied.

(all things in moderation, of course.)

You know cake is The Good Teacher.

"Cake is a lie." will now be:

"Never deny the pastry."

(especially the donut (http://www.bridgeandtunnelclub.com/bigmap/outoftown/california/losangeles/farmersmarket/05bobs.jpg).)

Loki
April 22nd, 2008, 08:20 PM
Do not eat the cake!

Cake is good but always test it first!


This was a public service announcement from the LBC (Loki Bull Crap!)

soccerdevil
April 22nd, 2008, 11:41 PM
Do not eat the cake!

Cake is good but always test it first!


This was a public service announcement from the LBC (Loki Bull Crap!)

I agree. Before I became white sugar abstinent, I indulged to my heart's content all the Krispy Kremes I wanted. Not a good idea, btw.

Cake tester...smart. I would apply that to all sweets, kinda hard, though.

I want an ingredient list from my host, please, pronto!